dijous, 26 de març del 2020

HOLA CONSTRUCTORS, CONSTRUCTORES I MÒMIES:

LES MESTRES DE L'ESCOLA ESPEREM QUE ESTEU TOTS BÉ



I QUE ESTEU FENT SERVIR LA VOSTRA IMAGINACIÓ PER ENTRETENIR-VOS
I SEGUIR APRENENT I CREIXENT



FES CABANES 






                       DIBUIXA I PINTA 




        JUGA AMB LA FAMÍLIA                                                       





                      LLEGEIX









JUGA AMB LA TEVA MASCOTA
PREPARATS, LLESTOS... TIRA LA BOLA!!!





FES EXPERIMENTS







                                         INVENTA HISTÒRIES


I NO T'OBLIDIS DE NOSALTRES









ALBA I CARME

15 comentaris:

  1. María: estic be! Fent moltes coses amb la mamá i el papá. Tinc ganes de verure a la carme a la susana i a totes! I els meus amics.

    Gracies per aquets detalls tan necesaris

    Molta força

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOLA SOC LA SUSANA
      Hola Maria!!! M'alegro que estigueu tots bé! Ànims Maria que això passarà i tornarem a l'escola amb moltes ganes i farem moltes coses.
      La meva família i jo estem bé. Estic fent moltes coses però us trobo molt a faltar.
      Petons i abraçades i fins aviat. Cuideu-vos molt guapíssims!

      Elimina
  2. Hola! Sóc l'Èlia, estic fent moltes coses a casa però us trobo a faltar!
    Una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  3. June: Estem bé Us trobo a faltar i als companys també.He fet un pastís amb la mama i fem exercici a casa cada dia. Ens veiem em poc temps😍😘😘😘

    ResponElimina
  4. Luca: Hola amigos tengo muchas ganas de veros, en casa estoy pintando mucho y también he hecho experimentos. Espero que pronto nos volvamos a ver, os echo de menos, un abrazo muy fuerte!

    ResponElimina
  5. Hola somos Andrés y Tomás estamos muy bien
    Nuestros padres no tanto por tenernos tantas horas en casa
    Pero la verdad es que juegan mucho con nosotros
    Os hechamos mucho de menos
    Un beso muy grande

    ResponElimina
  6. Judith: una forta abraçada a les Mestres i als companys. Estic molt bé pasant les estones jugant amb els papas I fent videoconferencies amb el avis. Fins aviat!! 😘😘💪💪

    ResponElimina
  7. Hola sóc l'Ona de la Rosa Aroca. US trobo a tots i totes molt a faltar, vull anar a l'escola per estar amb vosaltres un altre vegada. Alba. T'estimo i et trobo a faltar i vull tornar a l'escola per fer lletres amb tu. M'agradaria tornar a tenir llibertat per anar a l'escola a jugar i aprendre.

    ResponElimina
  8. Joel: trobo a faltar als meus amics i l'escola, pero tambe estic molt bé a casa! Jugo al básquet al pati i pinto mandales i jugo molt amb els papes.

    Mama: espero que estigueu tots bé, i que tornem a la normalitat aviat! Molta força i anims!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joel! Passejant a la meva gosseta he vist el teu arc de sant Martí a la finestra de casa teva. T'ha quedat xulíssim, segur que dones ànims a tot aquell que ho veu💜💚❤

      Elimina
  9. Moltes gràcies! El Santi i la seva família estem molt bé, però tenim moltes ganes de que això passi i ens poguem trobar una altra vegada!
    Estem fent cas de les vostres indicacions: juguem, cantem, ballem, fem experiments, mirem contes, cuinem... però necessitem als amics i amigues! Tot sortirà bé! Nosaltres ens quedem a casa! Un petonas per tot l'equip de mestres i per tots els nens i les nenes de P5!

    ResponElimina

  10. HOLA CONSTRUCTORS I CONSTRUCTORES!!!
    HOLA MÒMIES!!!
    SOC LA SUSANA •♪♫¸¸.☆.✿. ི
    La meva família i jo estem molt bé. I espero i desitjo que tots vosaltres també.
    Estic fent moltes coses a casa, cuino, faig exercici, pinto, jugo, faig coses cosint teles i preparo alguna coseta per quan tornem a veure'ns.a l'estona de menjador. Us trobo molt a faltar, tinc moltes ganes de veure-us a t@ts. Petons i abraçades virtuals per t@ts de P5.
    TOT ANIRÀ BÉ!
    NOSALTRES ENS QUEDEM A CASA!
    MOLTA FORÇA I ÀNIMS!! •♪♫¸¸.☆.✿. ི

    ResponElimina
  11. Hola constructors, constructores i mòmies!!!
    Sóc la Eva! La meva familia i jo estem super bé (la meva gosseta Selma està encantada perquè estem tots a casa tot el dia😁) Espero que vosaltres, els papis, mamis, germans, iaios, iaies, cossinets i tot aquell que us estimeu estiguin bé. Jo aprofito per fer cosetes que abans no podia per falta de temps, com classes de zumba, ioga, cuinar dinars més exòtics, llegir més, fer experiments, pintar, jugar amb la sorra lunar, fer puzzles, ballar (el ball dels macarrons també😄) Però una de les coses que més faig es trobar-vos moooolt a faltar!!!! Us heu de cuidar molt i cuidar molt de les vostres families i, sobretot, no sortir de casa. Si ho fem super bé aviat s' acabarà el confinament i podrem tornar a fer les nostres cosetes i veure els nostres amics.
    Us estimo molt!!! Petonets i abraçades!!!

    ResponElimina
  12. Moltes gracies per estar aquí! L'Aina está molt be! Tot i que nota molt a faltar als.constructors/es i mòmies s'ha pres aquesta dies com unes vacances en família que tambe s'agraeixen! Li agrada jugar al ping pong (adaptat) per Fer una mica d'exercici i está practicant a llegir algunes paraules tot i que costa una miqueta. Us envía una forta abraçada a tots i totes...als.companys i a l'equip del Patufet! Carme es va quedar encantada amb el teu video!
    Gràcies a tots!

    ResponElimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina